Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 16 juli 2011

BAREND DE BEER 15: GORDIJN


Ik noem het gordijnstof, maar of het dat ook is, weet ik niet. Het gaat om een klein stuk stof of beter een coupon. Je kon het natuurlijk overal voor gebruiken: beddekovertrek, laken, babykleding, wiegbekleding, enz. Ik gebruik het nu om over mijn mengpaneel te leggen als stofhoes. Het is een lap van 56x26cm met twee verschillende voorstellingen. Of op een groter stuk meer plaatjes stonden weet ik niet.

Volgende week zaterdag: Barend de Beer viewmaster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten