Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 17 mei 2016

KRONINGSPUZZELS

Ach ik weet het niet. Het heeft allemaal met elkaar te maken. Eigenlijk is het vandaag Koninginnedag, want immers, onze koningin is jarig. We vieren het niet , maar ik wil toch deze forse doos vandaag maar presenteren, ook al komt Maxima er helemaal niet op voor. De doos (40x31cm en 9cm hoog) bevat vier puzzels van de meest recente officiële kroningsportretten uit de Nederlandse geschiedenis. Aan de dames gingen nog drie Willems vooraf. Ik vond de doos onlangs op een markt, nog helemaal in het plastic. Ik heb nog niet de stap genomen om hem open te maken.

Uitgegeven in 2014 door Just2Play, een merk van Just Formats BV in Hilversum. Elke puzzel meet maar liefst 47x67cm en bestaat uit 1000 stukjes. Waarschijnlijk is dat de reden dat ik de doos dicht laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten