Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 31 juli 2017

BARBIE BORDSPEL BOEK

Ik ben op zich geen verzamelaar van Barbie, maar als ik er iets leuks of aparts van tegenkom, neem ik dat altijd wel even mee. Zo ook dit Bordspel boek.
In de uitsparingen (rechts) zitten oorspronkelijk de pionnen of ID kaartjes. Deze ontbreken helaas. Op de achterkant zijn ze evenwel zichtbaar.
Het boek meet 29x23cm en bevat vijf verschillende speelborden.

Ik word later coureur!
Hier ie zien in de opengeklapte toestand.
Ik word later danseres

Ik kan worden wat ik wil
Ik word later beroemd
en
Ik word later banketbakker

Bij elk spelbord zitten spelregels en verborgen luikjes met info. Elk spel maakt gebruik van de digitale dobbelsteen (rechtsboven). Als je erop drukt gaat (met geluid) een lampje draaien.Deze stopt random bij een cijfer.
Al met al een gezellig en leuk getekend produkt uit 2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten