Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 28 april 2019

ROOIE OORTJES ONDERZETTERS

Het wordt niet met zoveel woorden vermeld, maar aan tekenstijl en onderwerp zou je denken dat deze onderzetters iets te maken hebben met de stripreeks van Rooie Oortjes.
Er zitten zes onderzetters in deze verpakking, van elke tekening twee stuks. De naam is Holland, dus wellicht bestaan er nog meer.
De onderzetters zelf (9x9cm) zijn gemaakt van een slap materiaal, zoals rubber. Of dat ook daadwerkelijk werkt onder een glas bier vraag ik mij af.
Ik weet niet wie de tekenaar is. Onder de plaatjes staan de initialen TS, maar ik heb geen idee welke naam daar bij hoort.
Ook wordt er nergens een produktiejaar vermeld en dat snap ik wel. Dit is natuurlijk tijdloos materiaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten