Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 16 september 2012

AANSTEKER 50: AAP

Ik snap niet goed wat het met elkaar te maken heeft, een aap met een aansteker of wat de link is naar dit produkt, maar ik vond het gewoon een gek ding. Altijd weer leuk om mijn kollektie aanstekers mee uit te breiden.
Het is gemaakt van twee delen plastic, die daarna aan elkaar zijn geplakt.
Er staat vrijwel geen informatie op. Het enige woord dat wordt vermeld is 'Japan'. Daar zal het 14 cm brede ding dan wel zijn gemaakt.

1 opmerking:

  1. mooie aansteker , ik heb juist dezelfde , in mijn kleine apenverzameling

    BeantwoordenVerwijderen