Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

vrijdag 12 mei 2017

AVONDLECTUUR vs TV-SERIES

Op zich ben ik geen grote fan van dokterromans of anderszins tijdschriften met een twijfelachtige romantische inslag, maar als de omslag iets te bieden heeft, trekt dat toch wel mijn attentie, zoals bij dit nummer.
De foto die hier gebruikt is om het blad aan te prijzen is duidelijk afkomstig van de TV-serie All in the Family. Ik graaf dieper en kom er nog een tegen.
Er liggen niet zo veel nummers, wat jammer is, want deze omslag met een foto van The Waltons is ook erg leuk.
Dus ik besluit ook de andere drie mee te nemen. Ik herken zo gauw geen TV-series, maar wellicht dat iemand die dit leest het wel weet. Laat het weten op hetverzameloord@gmail.com
Tot slot nog even de achterzijde van de boekjes.
Vermoedelijk uitgegeven in de jaren 70.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten