Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 13 augustus 2012

KIRI DE CLOWN BEGINLEADER

Ik ben wat dingen van de TV-serie Kiri de Clown (1966-1968) aan het voorbereiden, al moet ik daar direkt aan toevoegen dat ik er niet zo heel veel van heb. Er is sowieso niet veel van op de markt gebracht. Dat wat ik heb zal ik de komende tijd plaatsen op HET Verzameloord. Vandaag wordt dat allereerst de Franse versie van de beginleader, waarmee dus oorspronkelijk elke aflevering (130) begon.
Toen de serie in 1973 op de Nederlandse TV werd uitgezonden, zijn alle stemmen vernederlandst. Ook de beginleader is nagesynchroniseerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten