Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 14 oktober 2012

EROTISCHE DOBBELSTEEN

Ik vond deze wat ongewone dobbelsteen onlangs op een rommelmarkt in een doos met spelrestanten. Ik twijfel eraan of deze teerling onderdeel van een spel is geweest of dat deze steen het spel zelf is. (zie HIER voor een eerder geplaatst vergelijkbaar spel)
"Wat zullen we vanavond eens gaan doen, schat?"
"Laten we de dobbelsteen werpen!"
"Goed plan."
Wat kan er dan uitkomen: drank, bloot, T.V., liefde, zwart geld of blond.
Met de eerste 4 als tijdverdrijf kan ik me nog wel wat voorstellen, maar met de laatste twee 'opdrachten' kan ik niks. Die doen me dan ook vermoeden dat het blokje hout bij een groter geheel hoort. Weet iemand het antwoord?

3 opmerkingen:

  1. denk dat de vrouw haar haren dan maar moet blonderen haha,
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zwart geld..snap die ook nog niet helemaal...maar weet dat het 2 dobbelstenen zij, moet ze nog ergens hebben liggen,

      Verwijderen
    2. wat een mooie side hier trouwens

      Verwijderen