Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 7 oktober 2012

HOLLISTER WESTERNS

De Hollister blog nog niet bezocht? Doe dat dan snel. Klik HIER en betreedt een wereld vol erotiek en aktie van desperado, gunfighter en premiejager Hollister.
ELKE WEEK AANVULLINGEN

5 opmerkingen:

  1. zijn deze boeken ook als pub te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verzameloord-Gastheer19 januari 2017 om 00:55

      Ik denk het niet, maar heb feitelijk geen idee.

      Verwijderen
    2. Als epub zou super zijn , hou mij aanbevolen

      Verwijderen
  2. Ik heb de Hollister blog pas recent ontdekt. Mijn complimenten voor dit ontzagwekkende monnikenwerk! Erg goed dat dit bij elkaar is gebracht.
    Het zou handig zijn als er een doorzoekbare lijst met de titels beschikbaar zou zijn.
    Ik blijf regelmatig terugkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is er al iets bekend over het zijnde verschijnen als epub

    BeantwoordenVerwijderen