Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 28 januari 2013

HEER VAN HARTEN

Niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje van Ward Otschaar. Wij hebben in de jaren 80 samen gestudeerd in Amsterdam. Hij vertelde mij dat hij meer dan 15 verhuisdozen had gekocht met teksten. Teksten die allemaal zijn geschreven door één persoon: Herwolt van Arse, bijgenaamd Heer van Harten.
Ward vroeg mij of ik op HET Verzameloord aandacht wilde besteden aan zijn nieuwe blog, waar hij teksten publiceert uit de enorme kollektie. Als er iets een verzameling is, dan lijkt het me wel 15 verhuisdozen vol teksten, dus dat doe ik graag.
Wie meer wil weten over deze Herwolt van Arse verwijs ik dus met plezier door naar de blog van Ward Otschaar: heervanharten.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Oo Wat leuk.
    Ik denk dat ik zeker een keer ga kijken op die site!!
    Als je Ward Otschaar weer eens spreekt zeg hem dat dat hij mij zo ie zo heeft als volger!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik zeker doen. Denk wel dat hij dat leuk zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen