Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 22 december 2009

DONALD DUCK KAARS 2


Kerstmis met één kaars maakt geen Kerstmis, ook al vallen deze dagen dit jaar op vrijdag en zaterdag. Vandaar een tweede Donald kaars, nu met Katrien en de neefjes Kwik, Kwek en Kwak. Ook van deze kaars weet ik geen jaar van uitgave. Wellicht worden ze op dit moment nog in grote getale gemaakt in het voormalige oostblok of ergens in Taiwan.
Ik heb deze kaars ook al enkele jaren en eveneens altijd te leuk gevonden om hem op te branden. Moet er toch maar een van komen. Wellicht als het blijkt modern produktiewerk te zijn.

Nog drie dagen tot de Kerst. Zou de sneeuw blijven liggen?

3 opmerkingen:

  1. Leuk deze kaars tegen te komen. Ik heb deze kaars gekregen toen ik 10 jaar was. Dat is nu 26 jaar geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze kaars ook nog (met het derde neefje op de knie bij Donald). Kan verder nergens vinden of hij nog te koop is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze kaars al staan sinds 1989.

    BeantwoordenVerwijderen