Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 22 december 2009

MAN FROM U.N.C.L.E.

Deze week kocht ik in een winkel 27 kauwgum-plaatjes van The Man from U.N.C.L.E., de bekende spionnen-serie uit 1965 met o.a. Robert Vaughn in de hoofdrol. Uiteraard kijk ik thuis meteen na in een katalogus van die serie of mijn aankoop kompleet is. Deze plaatjes staan er niet in. Dus kijk ik op internet. Kan ze nergens vinden. Heb ik hier iets unieks, of gewoon iets Europees en (dus) nergens te vinden?



Hoe dan ook, ik vind het een leuke vondst en aan de staat en druktechniek te zien zijn het geen heruitgaven. Het enige wat ik niet weet: Is deze serie met 27 plaatjes kompleet?

2 opmerkingen:

  1. Deze plaatjes maken deel uit van een grote serie plaatjes die in Belgie is uitgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bied 3 euro per stuk voor deze plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen