Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 24 augustus 2010

DISNEY DINSDAG: KOEKTROMMEL

Het is geen geheim dat ik een Disney verzamelaar ben. Hoewel...verzamelaar is een groot woord. Niet alles waar Disney op staat haal ik in huis. Dat zou ondoenlijk zijn, vooral voor mijn beurs. Neen, het moet een bepaald pathos bevatten en wat dat inhoudt kan alleen ikzelf bepalen. Meestal is dat oud, maar soms kan iets moderns ook 'gezellig' zijn, zoals dit koekblik. Vermoedelijk is het te koop geweest in Disneyland Parijs, hetgeen echter nergens vermeld staat. Er is enkel sprake van Disneyland Park.

Het zal zijn uitgegeven in de periode tussen de namen Eurodisney en Disneyland Parijs, ik denk ergens rond 2005. Toen ik het kocht was de trommel leeg, maar op de bodem is een sticker met een afbeelding van de koekjes, ook staat er vermeld dat de koekjes in Denemarken zijn gemaakt en houdbaar zijn tot maart 2008. De doorsnee is 20cm, de hoogte 7cm.

2 opmerkingen:

  1. Leuk blik!
    Ook ik ben een groot Fan van Disney,maar ook mijn budget is helaas niet groot genoeg voor al die spullen.Ik heb mijn verzmleing van Disney dan ook beperkt tot één ding.
    Jawel,disney blikken sparen!
    Er is niks leuker dan internet af te speuren naar leuke Disney blikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mariska, wat goed dat je HET Verzameloord hebt gevonden. Zet het bij je favorieten of abonneer je, want er gaat zeker nog meer Disneyblik volgen.

    BeantwoordenVerwijderen