Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 16 oktober 2010

BATMAN 6

Wat is dit nou weer voor iets. Een 9 cm hoog hard plastic poppetje dat Batman voor moet stellen. Het is zo lelijk, dat ik zou denken dat het jaren 60 betreft, maar anderszijds heeft het ding ook trekken van de Batman moderne stijl post Tim Burton.




Ik heb geen idee waar dit voor diende of wat je ermee kon doen. Er staan helemaal geen gegevens op.

3 opmerkingen:

  1. Misschien is het een koelelement, zit er vloeistof in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, er zit geen vloeistof in, maar dat zou wel kunnen, maar in dat geval lijkt het me evengoed niet geschikt als koelelement. Dat mag natuurlijk niet lekken. Ik kom er nog op terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zat snoep in (vies!) en ze zaten in automaten met zo'n grijper. Ik heb precies deze ooit weten te vangen bij een supermarkt in Enschede. Mooi van lelijkheid en ben er super blij mee :D

    BeantwoordenVerwijderen