Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

vrijdag 1 oktober 2010

FRANKENSTEIN 37




Ik heb dit plaatje (uit 2007) ooit een keer naar beneden gehaald van het internet. Ik zou niet meer weten van welke site en heb het onlangs ook niet meer terug kunnen vinden, maar toen ik hem pas tegenkwam in een van mijn Frankenstein-mappen vond ik hem toch te leuk om niet te plaatsen. Vandaar vandaag als Frankenstein-item deze prachtige versie op de beroemde Beatles LP "Sgt.Pepper".


Ik denk dat alle varianten van het beroemde monster en zijn schepper er wel zo'n beetje opstaan, van (uiteraard) Boris Karloff tot Christopher Lee en Peter Cushing. Ook Mary Shelley is niet vergeten.


Met dank aan de maker en de originele uploader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten