Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 23 maart 2014

BJÖRN AGAIN

Op 1 oktober 1992 stond er een artikel in de plaatselijke krant over de toen plotselinge revival van de Zweedse hitmachine ABBA, met als kop "ABBA mag weer". Voor mij heeft ABBA altijd gemogen, maar dat is een ander verhaal.
Naast een foto van de originele bandleden Agneta, Björn, Bennie en Annefrida, was er ook een foto geplaatst van de Australische coverband Björn Again. Ik heb dat altijd een prettig erotiserende foto gevonden. Onlangs kwam ik hem weer tegen bij het opruimen van wat paperassen. Vandaag plaats ik hem op HET Verzameloord, terwijl ik nog maar eens een oude ABBA kraker opzet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten