Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 14 december 2010

DISNEY KERSTDINSDAG

Laatst kocht een zwager van me dit doosje met vijf Mickey Mouse kerstballen. Als ik een kerstboom ga opzetten, hang ik ze er in elk geval in.
Het doosje meet 20x20cm en heeft helaas geen datum. Ik denk niet dat het heel oud is, maar ze zijn evengoed erg gezellig. Hieronder de onderkant van de doos, met zes labeltjes, waarvan ik niet weet waarvoor ze gebruikt moeten worden. In elk geval moet je de doos dan verknippen en de ballen voortaan los bewaren. Is toch niet handig?

9 opmerkingen:

  1. Deze kerstballen zijn minstens 20 jaar oud. ik zal er maar zuinig op zijn. Ik zelf ben in het bezit van nog twee van deze doosjes, eentje met sneeuwitje en de 7 dwergen en eentje met mickey, donald en goofy als de kerstman. Die had ik als kind al in de boom hangen. Deze ballen heb ik ook nog gehad maar zijn helaas verdwenen.

    Groetjes G. Tjeersdma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb een doosje van die ballen origineel verpakt bij oma op zolder gevonden volgens het bonnetje dat er bij zat zijn ze van 1950
    ga ze denk ik maar aanbieden op marktplaats om te zien wat ze waard zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verkoop. Laat je even weten wat de ballen uiteindelijk waard zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Is er iemand die deze set van kerstballen heeft en deze misschien effectief wil verkopen? ik ben namelijk al enige tijd op zoek naar deze kerstballen, maar ik vind ze maar nergens.
    Als je ze zou willen verkopen zou dat echt geweldig zijn en kunnen we misschien iets overeenkomen

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 4 doosjes van dergelijke kerstballen mocht u interesse hebben neem dan maar even contact met mij op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedenavond,
      Onze dochter kocht deze mickeybal rond 1992 als haar eerste kerstcadeautje, dus altijd een ereplaatsje. Kaat nu net deze bal dit jaar kapotvallen.
      Wel vervangers gevonden, niet te durr, maar al 2x net verkocht.
      Hebt u nog een doosje, 1 exemplaar is ook prima.
      Bedankt en vrgr,
      Rob Tinga

      Verwijderen
    2. Goedenavond,
      Onze dochter kocht deze mickeybal rond 1992 als haar eerste kerstcadeautje, dus altijd een ereplaatsje. Kaat nu net deze bal dit jaar kapotvallen.
      Wel vervangers gevonden, niet te durr, maar al 2x net verkocht.
      Hebt u nog een doosje, 1 exemplaar is ook prima.
      Bedankt en vrgr,
      Rob Tinga

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Daisy329 heeft u ze nog en hoeveel vraagt u ervoor?

    BeantwoordenVerwijderen