Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 5 februari 2011

DINOSAURS 4: POPPEN

Zes poppen (met een gemiddelde hoogte van 13 cm) uit de serie Dinosaurs (1991-1994). Of ze dit allemaal zijn weet ik niet, maar meer heb ik er niet. Wellicht bestaat Oma ook nog.

Bij de laatste verschijning zet ik mijn vraagtekens of die wel in deze serie thuishoort, gezien de glimheid en het iets andere materiaal. Ik geef het de voorkeur van de twijfel.

Het materiaal is zacht PVC en aan sommige zitten bewegende delen.























Het copyright ligt bij Disney en de poppen zijn gemaakt in China. Er wordt geen jaartal vermeld, maar dat zal vermoedelijk liggen in de eerste helft van de jaren 90, tijdens de uitzendjaren.




Om deze poppen enigszins tot 'leven' te laten komen, hieronder nog even de openingcredits van elke aflevering.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten