Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 14 februari 2011

SPROOKJES MYSTERIE SPEL


Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik liefhebber ben van sprookjespark De Efteling. Toch heb ik nog weinig aandacht besteed aan dit Brabantse attractiepark. Misschien ook wel omdat er al zoveel op het net is te vinden. Hoe dan ook, dit item vind ik vreemd genoeg om te plaatsen. Het is een spel in een klein metalen blikje (doorsnede 9 cm), dat vreemd genoeg helemaal niet een typische Efteling-sfeer uitstraalt. Het spel is een soort kwartet met ronde kaartjes. De kaartjes zitten nog in het plastic en ik weet eigenlijk niet of ik het zal openmaken. Het is uit 2009, des te vreemder dat een figuurtje als Pardoes helemaal ontbreekt. Het is een product van Identity Games International BV uit Rotterdam, gemaakt in China.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten