Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 25 januari 2010

KALEIDOSCOPE





















Ik kan met stellige zekerheid zeggen dat ik geen verzamelaar ben van kaleidoscopen, maar als ik er een tegenkom zoals deze kan ik hem toch moeilijk laten liggen. Daarbij komt dan ook nog dat ik weinig heb met auto's en racingcars. Toch vind ik deze 'autoscope' een prachtig ding.

Het is een Green Monk Product uit Engeland. Jaartal onbekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten