Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

donderdag 21 januari 2010

MONKEES

Op de valreep van 2009 heb ik het gehad over The Monkees en de plaatjes die in Nederland zijn uitgegeven. Ik heb ze (helaas) nog steeds niet allemaal, maar wat ik heb (43 van de 55) staat hierboven afgebeeld.

Op de achterkant staat een puzzel. Toen ik die legde kwam de herinnering weer boven. Ik moet die stukjes in de zestiger jaren keer op keer hebben gelegd, want de afbeelding was meteen bekend.


2 opmerkingen:

  1. Ik heb er nog een paar gevonden. n0v.22 reacties Ruit56@mail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb eventueel nummer 8 in nieuwstaat voor je, vrgr emiel e.reede@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen