Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 18 januari 2010

TELEVISIEGLAZEN


Kwam ik deze week in de lokale kringloopwinkel tegen. Vier glazen met bekende televisiepersoonlijkheden uit de jaren '60: Rudi Carrell, Donald Jones, Pipo en Paulus. Ik kon ze niet laten staan. Er zijn er vast nog meer van.

3 opmerkingen:

  1. Dag Dirk,
    Wat een leuke vondst! Zou je ze eventueel aan het Paulus Archief willen overdoen (www.paulusarchief.nl)?
    Met vriendelijke groet,
    Meul
    demeulder@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meul,
    bedankt voor je reactie. Zoals ik al schreef heb ik de glazen pas dit weekend gekocht. Ik zou ze graag nog even houden.
    Als ik ze ooit wegdoe laat ik het weten. Of doe je een goed bod?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, natuurlijk doe ik een goed bod. Maar wel buiten deze blog om, als het eventjes kan. Waar kan ik je bereiken?

    BeantwoordenVerwijderen