Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 5 juni 2010

AANSTEKER 20

Een Sankei aansteker op butaangas in de vorm van een schip. Dit schip draagt de naam 'Dijnphina II', maar dit zelfde model is ook verschenen onder de naam 'Carnivale', 'Mardi Gras' en 'Sunward II'.

Hij komt uit Japan, vermoedelijk van rond 1972. Het schip is 8cm lang.

1 opmerking:

  1. Ik heb zo een aansteker. Ik vond hem vandaag weer in een oude doos. Ik had hem geerfd van mijn oma die hem weer gekocht had als souvernir op een rondvaard op de DIJNPHINA2, 25 jaar geleden heb ik hem opgeborgen...vandaag probeerde ik hem en deed het meteen weer🤙💪 good old trusty😇.

    BeantwoordenVerwijderen