Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

donderdag 2 juni 2011

ANIMATED BATMAN 22: ACTION FIGURES

Twee 'action figures' naar aanleiding van een getekende Batman-serie. Er worden geen jaartallen vermeld, dus is het moeilijk te achterhalen welke serie ten grondslag ligt aan deze stukjes speelgoed, maar waarschijnlijk de eerste: Batman: The Animated Series (1992-1995).
Batman is 21 cm hoog, Robin 15. Allebei hebben ze buigbare lichaamsdelen en behalve de mantels zijn ze gemaakt van hard plastic.






























Als extra een Batman te motor (15 cm). Hiervoor geldt hetzelfde als de twee eerder besproken figuren.


4 opmerkingen:

  1. de eerste twee figuren zijn van een frans fastfood
    restaurant Quike .ik heb de hele collectie
    bestaat uit catwomen,the flash,the joker,the pinguïn,wonder woman,batgirl,superman,poison ivie,and the joker.
    ik weet niet of ze zeldzaam zijn deze actie is al weer een tijdje geleden ik heb ook nog de verpakking van een kindermenu.
    op het internet word wel gesproken over hoge kwaliteit speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verzameloord-Gastheer17 oktober 2011 om 19:26

    Lijkt me een mooie serie, maar wat vreemd dat er drie figuren bijzitten die niets met Batman te maken hebben. Wellicht kun je een foto mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat u zegt dat het niets met Batman te maken heeft maar de figuren zijn wel van het z.g.n. "Justice League" samen met Batman. Waarschijnlijk is dat de connectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verzameloord-gastheer19 oktober 2011 om 16:02

    Die mogelijkheid zou ik zeker niet willen uitsluiten, maar dan vraag ik mij af wat boeven zoals Catwoman en The Penguin dan in het rijtje doen. Misschien zijn het oorspronkelijk twee series, een met de goeden en een met de slechten.

    BeantwoordenVerwijderen