Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 25 juni 2011

BAREND DE BEER 12: BLIK

Een klein bonbon-trommeltje (diameter 10,5cm, hoogte 8cm) van Barend de Beer uit Frankrijk.














Volgens het internet bestaat er ook een rode variant met dezelfde deksel, maar met andere foto's aan de zijden. Zo blijft er altijd weer wat om naar te zoeken.



4 opmerkingen:

  1. Ik heb de rode variant, maar zijn andere foto's dan het blik op jullie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook de rode variant, met dezelfde foto's als het blik wat hierboven staat. Mijn deksel ontbreekt helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de rode versie, maar met de plaatjes van het blauwe blikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kocht vandaag ook het rode
    blik. Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen