Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 21 juni 2011

MEGARA KID'S BOWL

Een voerbak voor je huisdier, versiert met je favoriete Disney karakter. In het Engels noemen ze dat een 'kid's bowl'. Ik neem aan voor universeel gebruik. Ik gebruik hem als bakje voor USB-sticks op mijn bueau. Zeer geschikt voor! Megara is goed en sfeervol uitgebeeld. Met de huidige problemen met Griekenland dacht ik, kom, iets Grieks gerelateerd. Moet kunnen. De grote held van vroeger Hercules. Van Hercules zelf is ook zo'n bak zag ik op internet. Iets om naar uit te kijken. De binnenste bak kan eruit. Geschikt voor de vaatwasser, niet voor de magnetron. Uitgebracht door Applause in Woodland Hills maar gemaakt in China. Geen jaartal, vermoedelijk 1997.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten