Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

donderdag 11 maart 2010

SNOEPOOG

Het staat ergens op dit blog geschreven dat ik dingen verzamel die vreemd of apart zijn. Dat kan in de speelgoedhoek liggen, maar ook bij de snoepgoedhoek. Zo verkocht Jamin precies zes jaar geleden (houdbaarheidsdatum is 12 maart 2004) dit stuk snoepgoed. Dat was er een voor mij!

Een 'Private Eye' uitgebracht door Trolli in Duitsland. Als je het kartonnetje eraf haalt, houdt je echt een verbazend echt lijkende oogbol over, kompleet met zeer realistisch ogende aders.
En dan (na het beschermplastic eraf te hebben gehaald) de bal in je mond stoppen... Ik heb uiteraard nog nooit van mijn leven een oog gegeten, maar op een of andere manier had ik bij deze bal een vreemde (na)smaak. Dus nog maar eentje gehaald, om als curiosum te bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten