Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 23 mei 2010

LOURDES 11: VIEWMASTER




Ook van Lourdes en omstreken zijn viewmasterschijfjes verschenen, vanaf 1956. Deze en vele andere onderwerpen zijn terug te vinden op de nieuwe zusterblog van HET Verzameloord met viewmasters. Dagelijks nieuwe aanvoer.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hier nog een vijftigtal schijfjes en drie kijkapparaatjes, waaronder de oudste in bakeliet.
    Ook dit Lourdes schijfje zit er tussen. Ook nog van Expo 58 in Brussel. Sprookjes en geografische van allerlei landen.
    Wat doe ik ermee? Moet ik ze oplijsten?
    Het liefst zou ik alles tegelijk verkopen aan een bieder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verzameloord-Gastheer23 november 2012 om 13:59

    Goed idee. Ik hoop dat het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen