Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

dinsdag 4 mei 2010

MOOI VERPAKT 5: STERIVITE


Een mooie verpakking uit 1959 van een apparaat waarmee je levensmiddelen kunt steriliseren zonder ketel en (af te leiden aan de naam) gaat dat bovendien snel. Da's nog eens handig! Het artikel is geproduceerd door Bodart BV uit Amster-dam. Het oorspronkelijke moederbedrijf (Bamix) bestaat nog steeds, maar maakt (bij mijn weten) geen steriliseermachines meer. Wie meer wil lezen over hun bedrijfsgeschiedenis, verwijs ik naar hier.

1 opmerking:

  1. ik ben nog in het bezit van enkele apparaatjes en wil ze nog heel graag gebruiken. Het is een zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk apparaat. Probleem dat ik nu heb is dat ik geen watermoor kan vinden waarop de teut past. Heb me al 3 watermoren aangeschaft en telkens past hij niet. Wie kan me helpen om de juiste watermoor te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen