Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

donderdag 11 februari 2016

VERJAARDAG: RIA VALK

Elke dag zijn er vele mensen jarig. Iedere dag worden talloze mensen een jaartje ouder. Allemaal van Harte Gefeliciteerd.
Onder hen ook enkele beroemd- en/of bekendheden. De mij meest aansprekende zal ik dagelijks vermelden op HET Verzameloord. Vandaag vind ik wel een heel moeilijke dag met veel mogelijkheden: Leslie Nielsen (Amerikaanse akteur, 1926-2010), Burt Reynolds (Amerikaanse akteur, 1936), Tina Louise (Amerikaans model en actrice, 1934),

 of Gene Vincent (1935-1971), maar mijn keuze is gevallen op
RIA VALK
Over Ria Valk (1941) is aardig wat ze vertellen, want hoewel ze vandaag 75 jaar wordt is ze nog behoorlijk aktief in de muziekwereld. Als kleine bijdragen aan de feestvreugde van vandaag zou ik het nummer willen draaien waar in 1960 het grote sukses mee is begonnen: Hou je echt nog van mij, Rocking Billy.
Op Youtube staat er een leuke klip van, hoewel de beelden minstens 10 jaar later zijn opgenomen.


Nou, vooruit. Ter afsluiting hier dan ook maar haar laatste hit uit 2014: Oma wil een toyboy.

Ria,
GEFELICITEERD!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten