Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

woensdag 13 april 2016

PAULUS PUZZEL

Een puzzel van Paulus de Boskabouter, van Jean Dulieu (1921-2006). Het is nummer 3 in een serie van vier.
De doos meet 28x26cm en de puzzel - uitgegeven door T.K.F. in Enschede - telt slechts 42 stukjes.
HIER vind je een andere uit deze serie op HET Verzameloord..

2 opmerkingen:

  1. Beste,

    Mijn grootvader was de oprichter van TKF Enschede, Mijn naam is Jaimy de Vries. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn opa zijn bedrijf terug te vinden, aangezien er veel verloren is gegaan in de brand van 1964. Ik koop hem dus erg graag van je !

    Met vriendelijke groet Jaimy de Vries
    neem contact op via jaimy@aquaquick2000.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet niet of je de puzzel al hebt, maar ik heb nog een exemplaar

    BeantwoordenVerwijderen