Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 23 januari 2016

FUNKY PHANTOM SPEL

Enige tijd geleden liep ik in de plaatselijke kringloopwinkel tegen een spel aan van Funky Phantom. Het deed mij erg denken aan een serie van Hanna-Barbera, maar het zei me helemaal niks.
Het blijkt dus daadwerkelijk een serie van Hanna-Barbera te zijn, uit 1971.

Ik ben nog terug gegaan, maar hij was verkocht en dat is best opmerkelijk, gezien het feit dat het spel niet kompleet was en desalniettemin behoorlijk aan de prijs. Gelukkig had ik er een foto van gemaakt, maar een beetje spijt heb ik er wel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten